بجستان –در  دومین روز از دهه فجر نمایشگاه کتاب دهه فجر با بیش از ۱۵۰۰ عنوان کتاب در محل مسجد امام حسن(ع) این شهرستان افتتاح شد.

نمایشگاه کتاب «دهه فجر»  دربجستان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، معاون پرورشی آموزش‌وپرورش بجستان صبح چهارشنبه در مراسم  افتتاح نمایشگاه درجمع خبر نگاران گفت: این نمایشگاه در راستای تحقق باورهای شهدا و امام راحل افتتاح شد تا ضمن عرضه کتب با موضوع‌های مختلف ازجمله کتب کودک و نوجوان، تاریخی، مذهبی، رمان، دفاع مقدس و نشر آثار امام راحل زمینه‌ای فراهم شود تا در راستای آن دانش آموزان و جوانان با دستاور دهای انقلا ب ببیشتر آشنا شوند.

خانم کیفی با بیان اینکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی  وظیفه آموزش و پرورش  می باشد افزود: باوجود سالن‌ها و فضای لازم در آموزش‌وپرورش، مسجد که یک پایگاه مردمی است برای این نمایشگاه انتخاب کردیم تا دانش‌آموزان با ورود به این فضا به ارزش این مکان‌ها  نیز بیشتر پی ببرند.

معاون پرورشی آموزش‌وپرورش بجستان در ادامه خاطرنشان کرد: بیش از ۱۵۰۰ جلد کتاب در این نمایشگاه در معرض دید عموم گذاشته شده که از تخفیف ۱۵ تا ۴۰ درصدی بر خوردار می باشد و امید است مورد رضایت علاقمندا ن به کتا ب واقع شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.